BRUTAL BIKES Kft.

Gépjármű szerviz. Számítástechnikai eszközök szervizelése, értékesítése.

Jótanácsok a gyors ügyintézéshez:

Szervizbe hozott számítógépek esetén kérjük hozza magával a driverlemezeket és a telepítendő programokat!

(diverlemez hiányában alkatrészenként nettó 1000Ft. driverletöltési díjat számítunk fel)

A monitort, billentyűzetet és az egeret nem kell behozni.

Amennyiben a rendszert újra kell telepíteni, az adatmentés igényét a hibafelvételnél szíveskedjen előre jelezni !!

Az esetleges adatvesztésekért felelőséget nem vállalunk.

 

BIOS frissítés alatt, (bár mindent elkövetünk a biztonság érdekében: szünetmentes tápegység stb.)

szélsőséges esetekben előfordulhat hogy az alaplap tönkremegy. Az ilyen jellegű meghibásodásért felelősséget nem vállalunk.

A nettó 4000 Forintot meghaladó alkatrészköltségről telefonon értesítjük. Amennyiben a javításra nem tart igényt a szerviz, nettó 1000Ft

bevizsgálási díjat számítunk fel.

 

Általános garanciális feltételek:

 

A vásárlót a PTK 1959. évi törvény 306-307. paragrafus, az 1978 évi 2. törvényerejű rendelet valamint a 117/1991. (IX. 10) kormányrendelet alapján az alábbi jogok illetik meg:

 

Termékeinkre a vásárlás napjától számított 12hónap garanciát vállalunk, melyet telephelyünkön érvényesíthet.

 

Ez alól kivételt képeznek az alábbi termékek:

- Nettó 1000 Ft alatti termékekre, illetve a festékpatronokra, tonerekre, kábelekre garanciát nem vállalunk.
- Adathordozókat (pl. floppy, CD/DVD -lemez) 8 napon belül is csak anyaghiba esetén áll módunkban kicserélni.

- Amennyiben az adott termék garanciajeggyel kerül értékesítésre, a garanciajegyen feltüntetett idõszakra érvényes garanciát a termék hivatalos szervize vállalja.

Garanciajegyet nem áll módunkban pótolni!!

 

Garancia érvényességének feltételei:

 

- 12 hónapnál nem régebbi a vásárlási dátum.
- Eredeti, sérülésmentes garancia címke vagy garancia jegy.

 

Garanciavesztés okai:

 

- A terméken látható fizikai sérülés (égés, törés, repedés stb.).
- Nem rendeltetésszerû használat (a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, nem szakszerű összeszerelés).
- Helytelen tárolás, szállítás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram).

- A termék nem hivatalos márkaszervizében történő megbontása, átalakítása (pl. a videókártyákra kiegészítő ventillátorok csavarozása).

- Merevlemez vagy más adathordozó meghibásodásából bekövetkezett adatvesztésekért felelősséget nem vállalunk.

 

Nem vállalunk garanciát az adott termék szállítás vagy üzemeltetés közben külsõ események hatására bekövetkezõ meghibásodásokra.

 

Amennyiben a garanciális javításra behozott alkatrészen a vásárló által leírt hiba nem tapasztalható, a szerviz bevizsgálási díjat számíthat fel.

 

Garanciális ügyintézési útmutató:

 

; - Kérjük, hogy a hibásnak vélt terméket sérülésmentesen, megfelelő csomagolásban (antisztatikus zacskó), a hozzátartozó garanciajeggyel együtt ( amennyiben garanciajegyet a cég nem melléket, úgy a termékhez tartózó számlát vagy blokkot) hozza be szervizünkbe.

 

 

 

 

- kérjük, hogy a hibásnak vélt termékkel együtt hozza vissza azok tartozékait is (kábelek, driverlemezek stb.), mert csere esetén a szerviz csak a behozott alkatrészt köteles cserélni, egyedi tartozékok esetében megtagadhatja a hibásnak vélt termék átvételét és cseréjét.

 

- Felhívjuk figyelmüket, hogy az LGA-775 -ös CPU foglalattal ellátott alaplapokat , csak a foglalatot védő műanyag lemezzel együtt vesszük át.

- Amennyiben a garanciaidő alatt visszahozott termék cseréje szükséges (nem javítható) vagy azt értékegyeztetéssel más termékre kell cserélni, akkor az értékkülönbözet számítását az éppen aktuális árakon végezzük és a garancia idő nem kezdődik újra!

 

- Ha a meghibásodott termék garancia jeggyel lett értékesítve, minden esetben a garancia jegyen feltüntetett márkaszervizbe szíveskedjen visszaszállítani.

- A 3 munkanapon belül meghibásodott termékeket eredeti csomagolásban, összes tartozékával együtt szíveskedjen visszahozni szervizünkbe. Tartozékok hiányában a szerviz megtagadhatja az átvételt. Amennyiben a bevizsgálás során a szerviz is megállapítja a hibát és nincs kizáró oka a cserének (garancia vesztés), a vásárló a termék cseréjét kérheti. Néhány speciális esettől eltekintve (egyedi termék stb.), ebben az esetben is adott a lehetőség arra, hogy értékegyeztetéssel a vásárló más típusú, márkájú terméket kérjen. A garancia érvényesítésének fontos része a bevizsgálás, ezért a szerviz nyitvatartási idején kívül az ügyintézés nem lehetséges!

- A garanciális javítást a átlagos időtartama beérkezéstől számított 15 munkanap. A fent említett határidőbe nem számít bele az az időtartam, amely alatt a szerviz nem tart nyitva.

-Ha a terméket 15 munkanapon belül nem javítjuk meg, vagy a termék nem javítható, a vevő a termék új vagy más termékre való cseréjét kérheti értékegyeztetéssel. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló a termék visszavásárlását kérheti. A termék visszavásárlásának feltétele a termék csomagolásának és a termékhez tartozó kiegészítők - lemezek, kábelek - hiánytalan megléte.

- Amennyiben egy általunk forgalmazott termék bizonyíthatóan más termékben meghibásodást okoz, csak az általunk eladott termék értékéig vállalunk felelősséget.

- Az alkatrész hibája esetén - amennyiben azt nem mi építettük be - kérjük, hogy az alkatrészt gépből kiszerelve hozzák be a szervizbe, ellenkező esetben a be és kiszerelés költsége a vásárlót terheli.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jótanácsok a gyors ügyintézéshez:

 

 

Szervizbe hozott számítógépek esetén kérjük hozza magával a driverlemezeket és a telepítendő programokat!

(diverlemez hiányában alkatrészenként nettó 1000Ft. driverletöltési díjat számítunk fel)

A monitort, billentyűzetet és az egeret nem kell behozni.

 

 

Amennyiben a rendszert újra kell telepíteni, az adatmentés igényét a hibafelvételnél szíveskedjen előre jelezni !!

Az esetleges adatvesztésekért felelőséget nem vállalunk.

 

 

BIOS frissítés alatt, (bár mindent elkövetünk a biztonság érdekében: szünetmentes tápegység stb.)

szélsőséges esetekben előfordulhat hogy az alaplap tönkremegy. Az ilyen jellegű meghibásodásért felelősséget nem vállalunk.

 

 

A nettó 4000 Forintot meghaladó alkatrészköltségről telefonon értesítjük. Amennyiben a javításra nem tart igényt a szerviz, nettó 1000Ft

bevizsgálási díjat számítunk fel.

 

 

Általános garanciális feltételek:

 

A vásárlót a PTK 1959. évi törvény 306-307. paragrafus, az 1978 évi 2. törvényerejű rendelet valamint a 117/1991. (IX. 10) kormányrendelet alapján az alábbi jogok illetik meg:

 

 

Termékeinkre a vásárlás napjától számított 12hónap garanciát vállalunk, melyet telephelyünkön érvényesíthet.

Ez alól kivételt képeznek az alábbi termékek:

 

- Nettó 1000 Ft alatti termékekre, illetve a festékpatronokra, tonerekre, kábelekre garanciát nem vállalunk.
- Adathordozókat (pl. floppy, CD/DVD -lemez) 8 napon belül is csak anyaghiba esetén áll módunkban kicserélni.

- Amennyiben az adott termék garanciajeggyel kerül értékesítésre, a garanciajegyen feltüntetett idõszakra érvényes garanciát a termék hivatalos szervize vállalja.

 

 

Garanciajegyet nem áll módunkban pótolni.

 

Garancia érvényességének feltételei:

 

- 12 hónapnál nem régebbi a vásárlási dátum.
- Eredeti, sérülésmentes garancia címke vagy garancia jegy.

 

 

Garanciavesztés okai:

 

- A terméken látható fizikai sérülés (égés, törés, repedés stb.).
- Nem rendeltetésszerû használat (a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, nem szakszerű összeszerelés).
- Helytelen tárolás, szállítás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram).

- A termék nem hivatalos márkaszervizében történő megbontása, átalakítása (pl. a videókártyákra kiegészítő ventillátorok csavarozása).

- Merevlemez vagy más adathordozó meghibásodásából bekövetkezett adatvesztésekért felelősséget nem vállalunk.

 

 

Nem vállalunk garanciát az adott termék szállítás vagy üzemeltetés közben külsõ események hatására bekövetkezõ meghibásodásokra.

 

 

Amennyiben a garanciális javításra behozott alkatrészen a vásárló által leírt hiba nem tapasztalható, a szerviz bevizsgálási díjat számíthat fel.

 

 

Garanciális ügyintézési útmutató:

 

 

 

; - Kérjük, hogy a hibásnak vélt terméket sérülésmentesen, megfelelő csomagolásban (antisztatikus zacskó), a hozzátartozó garanciajeggyel együtt ( amennyiben garanciajegyet a cég nem melléket, úgy a termékhez tartózó számlát vagy blokkot) hozza be szervizünkbe.

- kérjük, hogy a hibásnak vélt termékkel együtt hozza vissza azok tartozékait is (kábelek, driverlemezek stb.), mert csere esetén a szerviz csak a behozott alkatrészt köteles cserélni, egyedi tartozékok esetében megtagadhatja a hibásnak vélt termék átvételét és cseréjét.

- Felhívjuk figyelmüket, hogy az LGA-775 -ös CPU foglalattal ellátott alaplapokat , csak a foglalatot védő műanyag lemezzel együtt vesszük át.

- Amennyiben a garanciaidő alatt visszahozott termék cseréje szükséges (nem javítható) vagy azt értékegyeztetéssel más termékre kell cserélni, akkor az értékkülönbözet számítását az éppen aktuális árakon végezzük és a garancia idő nem kezdődik újra!

- Ha a meghibásodott termék garancia jeggyel lett értékesítve, minden esetben a garancia jegyen feltüntetett márkaszervizbe szíveskedjen visszaszállítani.

- A 3 munkanapon belül meghibásodott termékeket eredeti csomagolásban, összes tartozékával együtt szíveskedjen visszahozni szervizünkbe. Tartozékok hiányában a szerviz megtagadhatja az átvételt. Amennyiben a bevizsgálás során a szerviz is megállapítja a hibát és nincs kizáró oka a cserének (garancia vesztés), a vásárló a termék cseréjét kérheti. Néhány speciális esettől eltekintve (egyedi termék stb.), ebben az esetben is adott a lehetőség arra, hogy értékegyeztetéssel a vásárló más típusú, márkájú terméket kérjen. A garancia érvényesítésének fontos része a bevizsgálás, ezért a szerviz nyitvatartási idején kívül az ügyintézés nem lehetséges!

- A garanciális javítást a átlagos időtartama beérkezéstől számított 15 munkanap. A fent említett határidőbe nem számít bele az az időtartam, amely alatt a szerviz nem tart nyitva.

-Ha a terméket 15 munkanapon belül nem javítjuk meg, vagy a termék nem javítható, a vevő a termék új vagy más termékre való cseréjét kérheti értékegyeztetéssel. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló a termék visszavásárlását kérheti. A termék visszavásárlásának feltétele a termék csomagolásának és a termékhez tartozó kiegészítők - lemezek, kábelek - hiánytalan megléte.

- Amennyiben egy általunk forgalmazott termék bizonyíthatóan más termékben meghibásodást okoz, csak az általunk eladott termék értékéig vállalunk felelősséget.

- Az alkatrész hibája esetén - amennyiben azt nem mi építettük be - kérjük, hogy az alkatrészt gépből kiszerelve hozzák be a szervizbe, ellenkező esetben a be és kiszerelés költsége a vásárlót terheli.

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 67
Tegnapi: 93
Heti: 160
Havi: 893
Össz.: 152 504

Látogatottság növelés
Oldal: EGYÉB TUDNIVALÓK
BRUTAL BIKES Kft. - © 2008 - 2024 - brutalbikes.hupont.hu

A HuPont.hu egyszerűvé teszi a weblapkészítés minden lépését! Itt lehetséges a weblapkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »