Jótanácsok a gyors ügyintézéshez:
Szervizbe hozott számítógépek esetén kérjük hozza magával a driverlemezeket és a telepítendő programokat!
(diverlemez hiányában alkatrészenként nettó 1000Ft. driverletöltési díjat számítunk fel)
A monitort, billentyűzetet és az egeret nem kell behozni.
Amennyiben a rendszert újra kell telepíteni, az adatmentés igényét a hibafelvételnél szíveskedjen előre jelezni !!
Az esetleges adatvesztésekért felelőséget nem vállalunk.
BIOS frissítés alatt, (bár mindent elkövetünk a biztonság érdekében: szünetmentes tápegység stb.)
szélsőséges esetekben előfordulhat hogy az alaplap tönkremegy. Az ilyen jellegű meghibásodásért felelősséget nem vállalunk.
A nettó 4000 Forintot meghaladó alkatrészköltségről telefonon értesítjük. Amennyiben a javításra nem tart igényt a szerviz, nettó 1000Ft
bevizsgálási díjat számítunk fel.
Általános garanciális feltételek:
A vásárlót a PTK 1959. évi törvény 306-307. paragrafus, az 1978 évi 2. törvényerejű rendelet valamint a 117/1991. (IX. 10) kormányrendelet alapján az alábbi jogok illetik meg:
Termékeinkre a vásárlás napjától számított 12hónap garanciát vállalunk, melyet telephelyünkön érvényesíthet.
Ez alól kivételt képeznek az alábbi termékek:
- Nettó 1000 Ft alatti termékekre, illetve a festékpatronokra, tonerekre, kábelekre garanciát nem vállalunk.
- Adathordozókat (pl. floppy, CD/DVD -lemez) 8 napon belül is csak anyaghiba esetén áll módunkban kicserélni.
- Amennyiben az adott termék garanciajeggyel kerül értékesítésre, a garanciajegyen feltüntetett idõszakra érvényes garanciát a termék hivatalos szervize vállalja.
Garanciajegyet nem áll módunkban pótolni!!
Garancia érvényességének feltételei:
- 12 hónapnál nem régebbi a vásárlási dátum.
- Eredeti, sérülésmentes garancia címke vagy garancia jegy.
Garanciavesztés okai:
- A terméken látható fizikai sérülés (égés, törés, repedés stb.).
- Nem rendeltetésszerû használat (a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, nem szakszerű összeszerelés).
- Helytelen tárolás, szállítás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram).
- A termék nem hivatalos márkaszervizében történő megbontása, átalakítása (pl. a videókártyákra kiegészítő ventillátorok csavarozása).
- Merevlemez vagy más adathordozó meghibásodásából bekövetkezett adatvesztésekért felelősséget nem vállalunk.
Nem vállalunk garanciát az adott termék szállítás vagy üzemeltetés közben külsõ események hatására bekövetkezõ meghibásodásokra.
Amennyiben a garanciális javításra behozott alkatrészen a vásárló által leírt hiba nem tapasztalható, a szerviz bevizsgálási díjat számíthat fel.
Garanciális ügyintézési útmutató:
; - Kérjük, hogy a hibásnak vélt terméket sérülésmentesen, megfelelő csomagolásban (antisztatikus zacskó), a hozzátartozó garanciajeggyel együtt ( amennyiben garanciajegyet a cég nem melléket, úgy a termékhez tartózó számlát vagy blokkot) hozza be szervizünkbe.
- kérjük, hogy a hibásnak vélt termékkel együtt hozza vissza azok tartozékait is (kábelek, driverlemezek stb.), mert csere esetén a szerviz csak a behozott alkatrészt köteles cserélni, egyedi tartozékok esetében megtagadhatja a hibásnak vélt termék átvételét és cseréjét.
- Felhívjuk figyelmüket, hogy az LGA-775 -ös CPU foglalattal ellátott alaplapokat , csak a foglalatot védő műanyag lemezzel együtt vesszük át.
- Amennyiben a garanciaidő alatt visszahozott termék cseréje szükséges (nem javítható) vagy azt értékegyeztetéssel más termékre kell cserélni, akkor az értékkülönbözet számítását az éppen aktuális árakon végezzük és a garancia idő nem kezdődik újra!
- Ha a meghibásodott termék garancia jeggyel lett értékesítve, minden esetben a garancia jegyen feltüntetett márkaszervizbe szíveskedjen visszaszállítani.
- A 3 munkanapon belül meghibásodott termékeket eredeti csomagolásban, összes tartozékával együtt szíveskedjen visszahozni szervizünkbe. Tartozékok hiányában a szerviz megtagadhatja az átvételt. Amennyiben a bevizsgálás során a szerviz is megállapítja a hibát és nincs kizáró oka a cserének (garancia vesztés), a vásárló a termék cseréjét kérheti. Néhány speciális esettől eltekintve (egyedi termék stb.), ebben az esetben is adott a lehetőség arra, hogy értékegyeztetéssel a vásárló más típusú, márkájú terméket kérjen. A garancia érvényesítésének fontos része a bevizsgálás, ezért a szerviz nyitvatartási idején kívül az ügyintézés nem lehetséges!
- A garanciális javítást a átlagos időtartama beérkezéstől számított 15 munkanap. A fent említett határidőbe nem számít bele az az időtartam, amely alatt a szerviz nem tart nyitva.
-Ha a terméket 15 munkanapon belül nem javítjuk meg, vagy a termék nem javítható, a vevő a termék új vagy más termékre való cseréjét kérheti értékegyeztetéssel. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló a termék visszavásárlását kérheti. A termék visszavásárlásának feltétele a termék csomagolásának és a termékhez tartozó kiegészítők - lemezek, kábelek - hiánytalan megléte.
- Amennyiben egy általunk forgalmazott termék bizonyíthatóan más termékben meghibásodást okoz, csak az általunk eladott termék értékéig vállalunk felelősséget.
- Az alkatrész hibája esetén - amennyiben azt nem mi építettük be - kérjük, hogy az alkatrészt gépből kiszerelve hozzák be a szervizbe, ellenkező esetben a be és kiszerelés költsége a vásárlót terheli.
Jótanácsok a gyors ügyintézéshez:
|
|
|
Szervizbe hozott számítógépek esetén kérjük hozza magával a driverlemezeket és a telepítendő programokat! (diverlemez hiányában alkatrészenként nettó 1000Ft. driverletöltési díjat számítunk fel) A monitort, billentyűzetet és az egeret nem kell behozni.
|
|
Amennyiben a rendszert újra kell telepíteni, az adatmentés igényét a hibafelvételnél szíveskedjen előre jelezni !! Az esetleges adatvesztésekért felelőséget nem vállalunk.
|
|
BIOS frissítés alatt, (bár mindent elkövetünk a biztonság érdekében: szünetmentes tápegység stb.) szélsőséges esetekben előfordulhat hogy az alaplap tönkremegy. Az ilyen jellegű meghibásodásért felelősséget nem vállalunk.
|
|
A nettó 4000 Forintot meghaladó alkatrészköltségről telefonon értesítjük. Amennyiben a javításra nem tart igényt a szerviz, nettó 1000Ft bevizsgálási díjat számítunk fel.
|
Általános garanciális feltételek:
|
|
A vásárlót a PTK 1959. évi törvény 306-307. paragrafus, az 1978 évi 2. törvényerejű rendelet valamint a 117/1991. (IX. 10) kormányrendelet alapján az alábbi jogok illetik meg:
|
|
|
Termékeinkre a vásárlás napjától számított 12hónap garanciát vállalunk, melyet telephelyünkön érvényesíthet. Ez alól kivételt képeznek az alábbi termékek: |
|
- Nettó 1000 Ft alatti termékekre, illetve a festékpatronokra, tonerekre, kábelekre garanciát nem vállalunk. - Amennyiben az adott termék garanciajeggyel kerül értékesítésre, a garanciajegyen feltüntetett idõszakra érvényes garanciát a termék hivatalos szervize vállalja. |
|
Garanciajegyet nem áll módunkban pótolni. |
|
Garancia érvényességének feltételei: |
|
- 12 hónapnál nem régebbi a vásárlási dátum. |
|
Garanciavesztés okai: |
|
- A terméken látható fizikai sérülés (égés, törés, repedés stb.). - A termék nem hivatalos márkaszervizében történő megbontása, átalakítása (pl. a videókártyákra kiegészítő ventillátorok csavarozása). - Merevlemez vagy más adathordozó meghibásodásából bekövetkezett adatvesztésekért felelősséget nem vállalunk.
|
|
Nem vállalunk garanciát az adott termék szállítás vagy üzemeltetés közben külsõ események hatására bekövetkezõ meghibásodásokra.
|
|
Amennyiben a garanciális javításra behozott alkatrészen a vásárló által leírt hiba nem tapasztalható, a szerviz bevizsgálási díjat számíthat fel.
|
Garanciális ügyintézési útmutató:
|
|
|
; - Kérjük, hogy a hibásnak vélt terméket sérülésmentesen, megfelelő csomagolásban (antisztatikus zacskó), a hozzátartozó garanciajeggyel együtt ( amennyiben garanciajegyet a cég nem melléket, úgy a termékhez tartózó számlát vagy blokkot) hozza be szervizünkbe. - kérjük, hogy a hibásnak vélt termékkel együtt hozza vissza azok tartozékait is (kábelek, driverlemezek stb.), mert csere esetén a szerviz csak a behozott alkatrészt köteles cserélni, egyedi tartozékok esetében megtagadhatja a hibásnak vélt termék átvételét és cseréjét. - Felhívjuk figyelmüket, hogy az LGA-775 -ös CPU foglalattal ellátott alaplapokat , csak a foglalatot védő műanyag lemezzel együtt vesszük át. - Amennyiben a garanciaidő alatt visszahozott termék cseréje szükséges (nem javítható) vagy azt értékegyeztetéssel más termékre kell cserélni, akkor az értékkülönbözet számítását az éppen aktuális árakon végezzük és a garancia idő nem kezdődik újra! - Ha a meghibásodott termék garancia jeggyel lett értékesítve, minden esetben a garancia jegyen feltüntetett márkaszervizbe szíveskedjen visszaszállítani. - A 3 munkanapon belül meghibásodott termékeket eredeti csomagolásban, összes tartozékával együtt szíveskedjen visszahozni szervizünkbe. Tartozékok hiányában a szerviz megtagadhatja az átvételt. Amennyiben a bevizsgálás során a szerviz is megállapítja a hibát és nincs kizáró oka a cserének (garancia vesztés), a vásárló a termék cseréjét kérheti. Néhány speciális esettől eltekintve (egyedi termék stb.), ebben az esetben is adott a lehetőség arra, hogy értékegyeztetéssel a vásárló más típusú, márkájú terméket kérjen. A garancia érvényesítésének fontos része a bevizsgálás, ezért a szerviz nyitvatartási idején kívül az ügyintézés nem lehetséges! - A garanciális javítást a átlagos időtartama beérkezéstől számított 15 munkanap. A fent említett határidőbe nem számít bele az az időtartam, amely alatt a szerviz nem tart nyitva. -Ha a terméket 15 munkanapon belül nem javítjuk meg, vagy a termék nem javítható, a vevő a termék új vagy más termékre való cseréjét kérheti értékegyeztetéssel. Ha a cserére nincs lehetőség, a vásárló a termék visszavásárlását kérheti. A termék visszavásárlásának feltétele a termék csomagolásának és a termékhez tartozó kiegészítők - lemezek, kábelek - hiánytalan megléte. - Amennyiben egy általunk forgalmazott termék bizonyíthatóan más termékben meghibásodást okoz, csak az általunk eladott termék értékéig vállalunk felelősséget. - Az alkatrész hibája esetén - amennyiben azt nem mi építettük be - kérjük, hogy az alkatrészt gépből kiszerelve hozzák be a szervizbe, ellenkező esetben a be és kiszerelés költsége a vásárlót terheli.
|